λεπτομέρεια απο εικόνα Αγίου Δημητρίου

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Ο Διαγωνισμός των Top Ten!!!!

Απαντώ και γω με την σειρά μου για τα 10 πιο αγαπημένα μου!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ
1:Βιβλίο:Η αξιοπρέπεια ενός πινέλου
2:Πόλη:Φυσικά η Θεσσαλονίκη!

3.Γλυκό:Η Σοκολατίνα!
4.Άρωμα:Just Cavali!
5.Blog:Το ...Debbs jewelry μιας και με προσκάλεσε για να μη θυμώσει!!!!!!!
6.Μαύρες και...ψηλοτάκουνες!
7.Αγαπημένο καφέ:Στο καστράκι στην Βέργα της Καλαμάτας με θέα την θάλασσα και πιάτο όλη
 την πόλη.
9.Φαγητό:Η κοτόπιττα της Δέσποινας
10.Ανάρτηση:Αγιογραφία Αγίου Δημητρίου
Και επειδή από ότι φαίνεται οι περισσότερες έχετε προσκληθεί,προσκαλώ όποια άλλη έχει μείνει και θέλει να πάρει μέρος!!!!!!!








2 σχόλια:

  1. Γιώτα γλυκιά μου Αγιογράφε, χαίρομαι που αγαπάς την Θεσσαλονικη μας!!! και εκεί που πίνεις τον καφέ σου , μου άρεσε πολύ!!!!Κι εσύ πάθος με την σοκολάτα;!!! Είναι αθεράπευτο!!!δεν θα γλυτώσεις ποτέ!!!φιλάκια γλυκιά μου και ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς !!!Χρόνια σου πολλά, χαίρομαι να γνωρίζω αξιόλογους νέους όπως εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώτα, δώσε μου λίγα περισσότερα στοιχεία για το βιβλίο που σου αρέσει, γιατί δεν το ξέρω, και θέλω να το δω. φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή