λεπτομέρεια απο εικόνα Αγίου Δημητρίου

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΟ ΠΟΡΣΕΛΑΝΙΝΟ ΠΙΑΤΟ


11 σχόλια:

  1. με ειδικο χρωμα για πορσελανη το ζωγραφισα και μετα το βαλαμε να ψηθει στο καμινι οπως γινετε με ολα τα κεραμικα για να σταθεροποιηθει το χρωμα.Δεν θυμαμαι ομως να σου πω τι ειδικο χρωμα χρησιμοποιησαμε...Εχουν περασει και 2 χρονια απο οταν το ζωγραφισα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο ειδικά το άσπρο σχεδιάκι κάτω κάτω πάνω στο μπλέ μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυτάλαντη,γλυκιά μου φιλενάδα!!!!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιωτάκι μου γλυκό, πανέμορφο το πιάτο σου!! Ζωντανά και έντονα χρώματα, όπως μου αρέσουν!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιωτούλα και αυτό είναιπανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ... και το έκανες πολύ όμορφο, να το καμαρώνεις που είναι από τα χεράκια σου, να φτιάξεις κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.....ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΜΙΜΑΤΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή